2010 mina vänner!


Nytt år, med samma jävla möjligheter som förra året, men med bättre förutsättningar ;)
Detta år ska jag blogga ordentligt! Jag har ju lagt det på fyllan allt för länge,
eller vad säger ni? :)

Jag har mycket att se framemot detta året & jag har sjukt höga förväntningar på 2010!!

* Usa, Las vegas i februari. Jobba på World of concrete & uppleva las vegas!
* Examen, efter 2 år på yrkeshögskolan så FINALLY!! heltidsjobba here i come..
* Turkiet, 2 veckor i juni. Sola, Semester, Bli brun, dricka paraplydrinkar!
 & det bästa av allt är att ALLA ska med! jag, sambo, bror, svägerska, mamma, pappii, lillasystrar!

& en massa massa fler saker. Men detta är höjdpunkterna än så länge & de är spikade!
Fyfan va gott!

Nyårafton blev så sjukt lugn. Vaknade av en sjuk migrän. så jävla crap!
så fick sjukanmäla mig från jobbet & sov hela förmiddagen.
Sen släpade jag mig ur sängen & började förbereda inför kvällen.
Lotta, Jimmy, Bror & Viccan kom & så käkade vi, drack lite & spelade spel.
Super mysigt. Men lugnaste nyår jag någonsin skådat. hahaha!


Här ser ni också hur FÖRJÄVLIG jag ser ut i håret. FYFAN!
efter 4 timmar hos frisören så resulterade det i detta.
Men hellre detta än mörkhåret. Been there done that!
Haha, men 21:e ska ja bli min orginal färg iallafall.. :)

Imorgon ska jag hjälpa till på mitt gamla jobb, så upp 04,00! ZZzZZzzz..
Sen efteråt är det woork på media markt som gäller! & imorgon börjar lagerrensning.
Så be there'! ;)

Nehe, sov gott puddingar!
/ Jeey*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men jag tycker håret ser bra ut! Det är ju iaf inte gult :)

2010-01-02 @ 14:51:38
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0