återbesök.. :)


Idag har jag varit på återbesök! (ni som vet, vet varför) :)
Det gick hur bra som helst & allt såg kanonfint ut. Wieieie!

~

Sen lunchade jag med min underbara mamma! & yrade en sväng,
hhaa. besökte även apoteket 2 ggr. inte varjedag man är där 2 ggr.

~

Nu har jag bara slöat i soffan resten av dagen & så ska det nog förbli idag.
jävligt skönt att bara ta det lugnt och göra det man själv vill göra!! =0)

~

Förövrigt missade jag PARADISE HOTELL IGÅR!!!!! & kanal 6 e ju stupid!
De lägger ut avsnitten ikväll?!?! Då hinner jag ju för fan inte se 25&26,
innan jag ser 27&28. vilka jävla idioter. hur fan tänkte de då?!!?!?.

~

Dagens ilandsproblem är att det inte går att skära i djupfrys fläskfilé.
Tjoolahopp! / Jeey*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Love yaa! Hihi

2010-01-12 @ 17:52:46
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

skönt att det gick bra på återbesöket :) aahh, jag tittade ju igår och ska såklart titta ikväll med ^^

2010-01-12 @ 19:49:02
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0