Replay


Ohh fan vad jag älskar den låten. Replay - Iyaz . Livets jävla låt :)
Fixade en ny skiva till bettan igårkväll. Nu vill jag köra bil. Haha!

Fyfan va ja sovit dåligt inatt. Somnade runt 4 & vaknade vid 6.30.
Thats sucks. Kommer ju vara snortrött i eftermiddag. Inte bra alls.

Väntar på att viccan ska plocka upp mig, så ska vi shoppa! wiihoo.
Ovanligt. Haha, fast idag har vi ett syfte med shoppingen iallafall.
Köpa maskerad kläder. Haha. Herregud. Jag hatar maskerader. ;P
Inte min grejj de där. Jag vill klä upp mig glamouröst. Hahahha.
Och inte som något som jag inte är. Haha, de där lät lite snobb.
Men äsch. Jag gillar det inte. Så är det bara. Men man får ställa upp,
så är det ju bara. Haha. Så nåt dugligt får jag väl hitta idag. i hope.

Systembolag ska få sig en date med såklart. Får bada i öl ska vi göra.
:)

Eftermiddagen ska spenderas med att praktisera på scorett med bff!
Haha, så jävla gött & roligt att jobba tillsammans. Perfekt match. (;

Nehe, dax att ta sig i kragen & dra en lock i luggen kanske? mimiimiiii.

& ett stort grattis till en av mina prinsessor som fyller 10 stora år idag!
Ha en underbar dag min ängel. Stora syster älskar dig mest av allt. <3

För några år sedan. Du är så vacker min ängel. Åhhhh KÄRLEK!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto|

hej, vad ska du göra ikväll då? :)

2010-02-11 @ 18:39:46
URL: http://malinhee.blogg.se/

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0