Varning! depp inlägg,


En kass helg. Mår inte bra.. hängig, huvudvärk & mår illa.. fan också...
Ligger och slö tittar på melodifestivalen.. "kom" & "heaven or hell" borde gå vidare.
Tycker jag allt ;) moaha. men alcazar o darin kommer väl gå vidare i guess..

Jag vettefan va det är för fel på mig? Jag har ingen kraft, ingen ork. Jag bara är.
Gör mitt, kommer hem. Lägger mig och vilar.. och sen sover jag. & sen börjar de om.
om jag inte som vanligt inte kan sova.. Ligger vaken till typ 04 & sen sova typ 3 timmar..
:S

Kollat upp om det är mitt blodsocker, diabetes tickade i huvudet.. Men icke..
Inte bra alls.. jag ska nog testa att äta mer protein, mer ''rätt'' mat & träna regelbundet.
Kanske att det kan bidra till att jag mår bättre & får mer energi?! kanske, kanske inte..

Jag är inte mig själv, jag orkar inte umgås med någon, jag orkar inte ta tag i saker och ting.
Jag fattar inte.. Det är inte jag? Jag är pigg, glad, kämpar, umgås, är uttåtriktad, rastlös, sprallig?
Vad hände?? I dont get it..

nu ska jag dra täcket över huvudet..


Kommentarer
Postat av: Viccan

Jag känner likadant gumman! Tror oxå att det har att göra med att man inte har något att se fram imot, och detta vädret gör iallafall mej deppig...Vi får underhålla vandra:D Love yaa!

2010-02-21 @ 08:07:33
URL: http://thebestofviccan.blogg.se/
Postat av: Viccan

Jag älskar dej med gumman! <3

2010-02-22 @ 10:43:42

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0