jobbar som en dåååre,


fyfan, kunde aldrig somna igår... ja stängde av tv'n, la mig på spikmattan osv..
inte nåt funkade.. så sista gången jag tittade på klockan var den 03.15..
& ja skulle upp klockan 04.00!!! fyfan va grinig jag var när ja v'äl orkade upp..

sen gick de fort.. jobbade på annies tills 09.00 & sen hem snabbt som fan
& fixa käk & sen bort till media! & där tyckte tyskarna att vi skulle ha *REFLEXVÄSTAR!!!
herregud.. kunderna har skrattat & hånat oss idag, men vafan.. jag kan bjuda på det ;)

nu e ja så sjukt trött.. så käkar macka & dricker ett stort glas coca cola..
& ikväll blir de bio med min kära svägerska! =) Göta kanal 3. wiiihooo!

imorgon är det jobb som gäller igen.. shibby! kanske mer utvilad imorgon..
kan man ju hoppas..

Förfan, lyssna på THE BASEBALLS! så jävla sköna!! :D


nehe, ha en skön lördagskväll folket.


köss / jeey*


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Yeaah. Vem/vilka åker du med? :)

2010-01-02 @ 20:06:57
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Titti & Mange

Såg dig i snyggvästen igår, men det var så mkt folk så vi ville inte störa dig.

Kram kram!

2010-01-03 @ 12:57:24
URL: http://hyltena.wordpress.com

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0