Ny vecka, nya möjligheter!


Snyggt att försova sig första dagen på praktiken. Näädå. Kom preciiiiis i tid!
Men fyfan för att vakna 30 min innan jag ska vara där. huuualigen! hah! (;

Men det gick kanon & det var riktigt roligt & intressant och trevligt i alla fall.

Igår hade piff & puff mys-söndag. Film, Godis, & tvingade henne till tvätthjälp.
Av någon konstig anledning har jag alltid tvättid när dojjan kommer hit. haha!
=)

Jag är helt slut idag. Vet inte vad det är med mig. Bara är ´& känner mig knas.
Väntar på att paradise hotel ska börja. hahaha. va patetisk man är igentligen.

Svar till Nina:
NINA! du har bytt nr igen? Jag har iallafall inte rätt nummer?! KNAS!
Jag saknar dig massa ju! Måste ses & det är snaaart! & vill se klänningen. ;)
love

Tjaaoo! / Jeey*










Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

haaallooo! har du inte fått mina sms eller? :$ jag och johanna tänkte i alla fall boka biljetter idag under dagen.. hoppas vi kan höras!

2010-01-19 @ 09:37:05
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0