tentaplugg.


haha, det är ju självafan att jag alltid ska vara ute i sista sekund.
hmm.. så nu är det tentaplugg hela natten! jippikajjeej.....NOT :D

bussresan gick förövrigt bra idag om ni har varit oroliga för lilla mig.
hahaha. bussar är smittobärare & alla människor glor så förbaskat.
usch & fy för buss. imorgon ska jag skotta fram bilen. hahahahah.

tenta på morgonen i morgon, sen hem till bankeryd & roa kattungen.
min päron har skaffat katt. & jag är inte sen med att åka dit & mysa!
mii miiii miiiiiiii :)

Nehe, back to business!

Kommentarsvar:
Jag gör mina naglar hos carolin på sköna jag.
hon är superduper bra & gör sjukt snygga naglar.
Kanske ska lägga upp bild på mina naglar om ni vill?

// Jeey*


Kommentarer
Postat av: fanny

hade me viljat fixa mina naglar, men mina växer som ogräs så känns så onödigt. haha :P

2010-01-08 @ 07:33:28
URL: http://fanno.blogg.se/

Ge mig en kommentar =) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post, tack!: (publiceras ej)

URL/Blogg, tack!:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0